خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام یوسفی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس نیاز زمان با عناصر مومن خویش عمل می کند و قسمتی از این عمل را حوزه نمایندگی ولی فقیه بر عهده دارد.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۱۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ بیان کرد: مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار هم بوده و هستند و عملیات وعده صادق پیشتیبانی مردمی را هم به همراه داشت آغازی بر پایان جولان غده سرطانی رژیم صهیونیستی در جهان بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس نیاز زمان با عناصر مومن خویش عمل می کند و قسمتی از این عمل را حوزه نمایندگی ولی فقیه بر عهده دارد. لذا از برادر عزیز و بزرگوارم حجت الاسلام والمسلمین مومن که در طول دوران مسئولیت خویش زحمات زیادی را به دوش کشیده است تشکر می کنم.

حجت الاسلام یوسفی در پایان عنوان کرد: برای مسئولیت حساس و خطیر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ بعد از جلسات و رایزنی های مختلف حجت الاسلام والمسلمین شجاعی مهر که سابقه درخشانی در این مسئولیت در رده های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد، معارفه شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها